Duktiga jag!! =D
[DATUM: 2010-07-01 TID: 23:08:57]

Hej igen!
Jag kämpar på och har vart superduktig hela veckan.
Det tänker jag fortsätta med sörrni!
Maten har det gått kanon med och jag har inte ätit EN ENDA ONYTTIG sak på HEEELA veckan!! Mycket stolt!! Inte en smula av nåt! =D Jag har också rört mig något vaaarje dag. Känns kanon!! =)

Ikväll så cyklade jag till Gärdsbo, mötte upp Jeanette, gick runt med stavarna och sen cyklade jag hem igen. Kanopnskönt ju! Brände hur mycket kalorier som helst på det! Blev ju nästan en timmes träning. =) Me like!!
Just nu kör jag som sagt viktklubben.se och det funkar kanon för mig. Nu hoppas jag at det här håller i sig, men det tror jag. Jag har ju gjort det förut!


Härlig kvällssol påvägen hem.. =)

Kommer tyvärr inte bli så värst mycket bloggning i helgen.
Men är säkerligen tillbaka framåt söndag kväll.
Just jag, jag ska skriva ett inlägg till sen.. Och kanske nåt imorgon.. =P 
Men sen får det vara nog.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0