Dryg-Stella..
[DATUM: 2010-07-30 TID: 07:24:10]

Morgon morgon!
Stella var sitt drygaste jag inatt.. *suck* Hon skulle sova PÅ mig.. Klänga, klättra, gosa.. Jag ville sova och hade supersvårt att sova redan innan hon kom in till oss..

Är sådär halvpigg, men kommer nog igång snart. Har faktiskt kommit på att jag faktiskt är piggare nu sen jag började gå upp kl.6.00 än när jag sov tills jag vaknade. Bra det!

Lunch med Anna L idag, me like!
Annars så jobbar jag bara med sommarjobbarna idag.
Det är rätt så kul. Då är ju jag chef.. )P

Happ, fixa hår och smink kanske.. Stella sover, men Svante röjer som vanligt.. Han drog just ner min omblommande Orkidé ur fönstret. Gissa om jag blev glad..... *NOT*
Äsch, see you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0