Djurparken och svar på tal!
[DATUM: 2010-07-10 TID: 07:26:56]

Hej på er!
Är på väldigt bra humör idag!
Hade en jättetrevlig kväll hos Johan och Jeanette igår! =) Vi åt tacos, snackade skit och barnen lekte fint. Jag och Jeanette kände oss lite dästa på kvällskvisten så det blev en promenix runt. Det kändes skönt! Vi var kvar hos dem till elvatiden och barnen höll sig vakna ända tills dess! Mycket impad! =)

Idag ska vi till Eskilstuna djurpark! Ska bli så himla kuuul!! =)


Redo för djurparken medans resten va familjen sover.. =P

Just ja.. Verkar vara endel som stör sig på att jag äter limpmackor till frukost när jag bantar. Mitt svar på det är helt enkelt att jag gillar att äta limpmackor. Jag tycker att det är gott. Jag kan inte äta en massa skit som jag inte tycker om och som jag inte kan fortsätta med i längden. Sen så räknar man kalorier (och det är mer kalorier i en portion havregrynsgröt än i två limpmackor) och motionerar mycket med den här metoden.. Man ska kunna äta allt, men i mindre mängd. Så jag gör precis som jag vill och uppenbarligen så går jag ner i vikt så ni behöver inte oroa er. Jag kör min metod och ni gör på med GI, LCHF, viktväktarna eller vad ni vill. På den här delen behöver jag inte tips. Tack ändå! =)

Än så länge så har jag gått ner 1,4 kg sen i måndags. Men det är två dagar kvar så vi får se vad det slutar på. Vet inte om jag hinner röra mig så himla mycket. Men ska försöka få in lite promenader och lite magövningar. Mår i övrigt såååå bra av att ha börjat gå ner i vikt. Börjar kännas liiite på vissa ställen. Om inte i humöret! =) Det börjar bli roligare att sminka mig, klä på mig och
lättare att tycka om mig själv! =)

Nä, nu ska jag kika runt lite innan alla vaknar!
Ha en underbar dag!! =D
Kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Men jesus vilka människor!



Tycker du är jätteduktig Karin! När jag gick ner så mycket så åt jag precis vad jag ville (dock inte massa socker och annat onyttigt såklart) men i mindre mängd. Det är det allt handlar om! Jag känner också som dig, hatar havregrynsgröt och sånt mörkt bröd. Man ska äta det man gillar! Hoppas ni får en trevlig dag i Eskilstuna!

2010-07-10 @ 08:32:35
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tror på att man inte ska äta så mkt mer än vad man gör av med... Så kör hårt Karin, ät vad du vill så länge du mår bra utav det!

2010-07-10 @ 09:15:24
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Känns som att de är enbart din business HUR du väljer att gå ner i vikt! Att folk ens ids kommentera om en limpmacka!



Ha så mysigt på Parken zoo!

2010-07-10 @ 09:21:56
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men suck. Så jäkla duktig som du är i övrigt så spelar knappast nån limpmacka till frukost nån roll. Jag äter också det fast jag bantar just för att jag gillar det och jag är så kräsen. Bättre limpmacka än ingen frukost alls.

Trist när folk ska leka besserwissrar!

2010-07-10 @ 10:41:28
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Anonym

måste väl be om ursäkt för att det blev "ett sådant liv" om min kommentar. menade inget illa alls! det var bara ett tips, att äta både nyttigt och röra på sig. vilket är en god kombination. men om du känner att det funkar bra för dig med din metod så kör bara på. lycka till!

2010-07-10 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0