Bildblogg.. =)
[DATUM: 2010-07-01 TID: 23:00:12]

Godkväll!
Jag börjar med en bildblogg med bilder från dagarna i Solna.


Medans barnen sov så fixade Anna lite grejer hemma och jag
gick ut på 45 min powerwalk!! =D


Leo snackar och skrattar med Stella.. <3


Varje gång Leo ser Stella så skrattar han, så himla sött! <3


Vacker!!!!!  <3


Jag var mest nöjd att jag hade hittat svart/vit inställningarna! =)


Svante doppar fötterna i Plaskis.. =)


Stella stänker på brorsan.. Inte snällt! Han blev jätteledsen..
Men dte såg himla roligt ut då.. Hahaha.. =P


Full fart med många barn!!! =D


Mys med mamma.. <3


Stella gick hem i grodhandduken, Anna bor ju precis vid parken. =)


Blåöga nr.1.. <3


Blåöga nr.2.. <3


Efter duschen så hade Anna lite problem med pyjamasarna..
Svante fick hålla till godo i Hallo Kitty och Stella fick Cars kalsonger.. =P


Lagom till maten så kom Malin förbi. Kul att se dig hjärtat! <3


Massor med mys i soffan med trötta barn!


Idag var vi till Solna centrum och shoppade en massa sommarkläder till Leo.
Han växer så det knakar och nya kläder behövs!


Fullt med barn i hallen när det var dax för påklädning och hemfärd..

Tack för mysiga dagar!! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0