Underbara dag!!!
[DATUM: 2010-01-13 TID: 16:11:22]

Har haft supermysigt hos Jeanette med alla mammor och barn! Bilder finns på Bilddagboken. =) Ta fina du fö att du fixar och donar så mycket!! =)

I övrigt så sitter jag som på nålar, väntar på besked om en sak och jag är såååååå nyfiken och väldigt nervös just nu! Håll tummarna med mig kära ni!! Hejja, hejja, hejja!!!! =)

Ikväll MÅSTE vi sänka Svantes säng. Han stod upp när jag kom in idag. Han gjorde också en klota över mittgrejen på bordet i köket. Han försökte klättra över och lyckades. Men damp rätt hårt i golvet... Aj aj aj.. Det betyder att han kan göra samma sak i sängen, läskigt! Så ingen mera sömn där innan den är sänkt!
Idag har gulliga Frida köpt en tyghjälm till honom på nåt ställe i Västerås. Guuud så bra! Ska hämta den imorgon kväll eller på fredag. Det är välbehövligt kan jag lova! Tack gulledig!! <3

Kicki och Lars kommer över på en fika ikväll. Me like, längtar lite efter dem! Nej, ska kolla om jag ska slänga ihop nån kaka eller om jag ska skicka Johan till affän på vägen hem.. =P

Puss på er... =)

Kommentarer
Postat av: Frida

www.barnshopen.se kika in där! :) Så lite så, hoppas bara den passar:D Men det tror jag!

2010-01-13 @ 20:49:18
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Frida

Nej, .nu ska det vara. inte .se =)

2010-01-13 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0