Surpuppeblogg!
[DATUM: 2010-01-26 TID: 21:21:58]

Åååhhh, va sur jag blir!!
När jag för en gångs skull tänkte uppdatera och lägga in en massa bilder så strular dte, tar hundra år och sen funkar det inte!! *dubbel suck!!!!*

Känne rmig noll motiverad till att blogga och noll motiverad till min viktminskning. Står för tillfället still. Kosten är väl typ åt helvete, men jag är duktig coh rör på mig. men just den här veckan kommer dte bli ont om tid för det.. =( Vill verkligen komma igång snart igen, men jag är ju så förbannat sugen på allt och inget.. =( Det rä inge kul.. Blir så ledsen på mig själv...


Har ångest över jobbet på fredag. Börjar jobba 25% nu på fredag.. läskigt!! =/ Det värsta är väl att visa upp sig bland folk fast jag är så tjock fortfarande.. Piiiinsamt.. =( Men, men.. vad gör man inte för lite extra pengar..

Nej, nu får det vara nog.. Får se när jag återkommer. Tänkte uppdatera på bilddagboken också, men det bara låser sig där med. BLÄ!
Godnatt mer er.. =(


Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch vet hur du känner dig. Jag är i chock över att min disciplin är så jäkla bra. Men jag har satt straffsystem så skulle jag synda och äta onyttigt så blir det inte alls kul för mig. Så jag avstår.

Hoppas motivationen återvänder snart!

Kram!

2010-01-26 @ 21:39:57
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg. ;]

2010-01-26 @ 21:50:57
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: silly

jag har skrivit vad jag tycker om Amirs porrbilder han har lagt upp på sin blogg! OBS! Finns lite grova ord där, så om du e känslig så ska du inte titta :P

2010-01-26 @ 21:53:51
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-26 @ 22:19:09
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det är ingen lätt sak att gå ner i vikt. Tyck om dig själv för den du är.... Lycka till...

2010-01-26 @ 22:43:40
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är INTE tjock Karin! Du har tappat supermycket och det syns verkligen. Stor kram!

2010-01-27 @ 12:43:55
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Jeanette

Du är så fin Karin och har sån himlans underbar utstråling <3



Vi kommer igång snart igen... man måste få ha lite down perioder emellanåt =)

2010-01-27 @ 20:01:35
Postat av: Elin

du är inte alls tjock karin! kom ihåg att du har fött 2 barn, var stolt över dem och dig och klappa dig själv istället på axeln. och man ska inte tvinga sig in i viktnedgången om man inte är fullt motiverad! Det kommer nya tag, jag lovar! Kramar

2010-01-27 @ 21:34:09
Postat av: Sophie

Tack för kommentaren Karin! Jag tänker nog anmäla henne nu, så trött på henne. Vill ta reda på vem det är, har mina misstankar eftersom folk kommer med "tips" men som sagt. Helt sjukt är vad det är iaf. Har hon något emot mig så fattar jag inte varför i hela friden hon bara måste in på min blogg varje dag för. Hon är besatt. Och angående viktminskningen så kommer du klara det där! Tycker att man ser väldigt bra i ditt ansikte att du tappat mycket!

2010-02-01 @ 10:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0