Snygg!! =P
[DATUM: 2010-01-16 TID: 09:46:13]

Blev riktigt nöjd idag!
Sminkade mig med guld och sen discoglitter på det och ögonen blev grymt snygga idag!! =) Håret fixade jag väldigt enkelt men det blev ändå värsta Hollywoodlockarna! Me like! Rätt så snyggt, synd att magen är så pluffsig bara. Men det skiter jag i! Har en tight, svart klänning med ett vitt linne under.

SKITER I MAGEN OCH KÄNNER MIG HOT!!!!


Snart ska jag packa ut det sista i bilen och åka. Blev så att jag ska till Västerås och hämta mamma och pappa. Sen åker vi till Solna. <3 Nu ska jag få snusa bebis, hoppas jag inte blir allt för bebissugen.. =S
Ska iaf ha med mig kameran. Vi får väl se vad hon säger om att lägga ut bilder, men jag tror att dte är ok. I sånt fall så kommer det komma bilder nån dag snart! =)

Nej, kissa och packa ihop mina saker kanske. Har med mig en stor lasagne, sallad och sen ska de få två omgångar med köttfärssås så de har nåt snabbt att värma när de behöver. =)
Hoppas att ni får en bra lördag!
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: ullis

tycker att det låter himla fint! och skit i magen! "en kvinna utan mage är som en säng utan kudde".

kramar

2010-01-16 @ 12:40:44
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0