Skallebank...
[DATUM: 2010-01-14 TID: 10:46:04]

Halloj på er!
Var superpigg när jag vaknade, men när jag gick och lämnade på dagis och handlade lite så fick jag huvudvärk och blev tröttis.. =( Inte alls kul... Tänkte att det nog berodde på att jag inte ätit frukost än, så när jag kom hem så åt jag stor frukost och drack mycket. Men nej, so far har det bara blivit sämre.. =(
Svante somnade i vagnen när vi gick från dagis. Han har sovit ute en bra stund, men han började röra sig s jag drog in vagnen i hallen.
Men han somnade om och sover än.. =)

Idag blir dte en lugn dag. Ska kurera huvudet och ikväll blir det simning.
Jag längtar!!!! =)
Har inte så värst mycket att skriva nu.. Borde gå och lägga mig, men Svante borde vakna när som helst. Så dte känns så surt om han vaknar precis när jag är
påväg att somna.. =(

Nej, kram på er.. =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0