Omotiverad!
[DATUM: 2010-01-19 TID: 07:39:21]

Godmorgon!
Har vart en liten paus härifrån. Känner mig omotiverad att blogga. Känner mig också omotiverad till min viktminskning. Alltså jag vill självklart gå ner i vikt och må bättre. Men jag har otroligt svårt att stå emot mitt sötsug och saltsug.. =( Men, men.. Det kommer väl.. Rör iaf på mig. Igår var det promenad, ikväll blir det simning.

I övrigt så sitter jag här och har svårt att hålla ögonen öppna. Är jättetrött, vet inte ens varför.. =/ Barnen verkar också trötta för båda sover än! Kors i taket! =)
De har vaknat tidigt senaste veckorna. Men idag så sover det visst riktigt bra. Stella var galet trött igårkväll och somnade sittandes på mig.. <3

Nej, nu är jag alldeles för trött för det här. Ska glutta på tvn en stund innan barnen måste upp. Dagis för Stella. Såg att plogbilen körde förbi, då är nog vägen till dagis plogad. Skönt!

Vi får väl se när jag återkommer... Kram..


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej, tycker att du är jätteduktig som kämpar på med maten och motionen. En paus måste väl alla få ta. Ha det bra. häls. Karolina

2010-01-19 @ 09:15:41
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0