Nya tänder!
[DATUM: 2010-01-08 TID: 11:20:28]

Goddagens!
När jag klädde på Svante så passade jag på att känna i munnen som jag gör varje morgon just nu. Och idag har ÄNTLIGEN två tänder spruckit igenom. Så nu har han sex fina små gaddar! =) Har en känsla av att tand nr.7 kommer spricka igenom inatt eller imorgon. Väääldigt nära nu!

 

På förmiddagen var Johans mormor och Rolf här. De behövde låna telefonen. De hade tyvärr bråttom hem, så det blev inget fika. Får se om Lars kommer förbi nåt senare eller om han har fullt upp.
Stella har redan ätit lunch och ligger och sover. Svante ska strax få mat och sen ska vi hänga tvätt. Sen borde vi fortsätta plocka med julsakerna, men jag är ju sååå trött. Om han somnar nåt medans hon sover ska jag nog ta en lite tupplur.. =)

 

Nej, sätta fart kanske?!
Kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Nejmen va är det jag ser, en uppdatering=) Härligt! Kul att du är tillbaka Karin!

2010-01-08 @ 19:01:41
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0