Meera tänder!
[DATUM: 2010-01-11 TID: 13:00:25]

Så ja! Nu är tand nr 7 på plats! Massor med gaddar i munnen. Allt händer i en faslig fart med lilleman just nu! Han tar steg utmed soffan också.. Läskigt! Nyss ramlade han och slog i huvudte, men det gick bra. Läskigt!!

 

Nu ska vi ta tag i köet så det blir fint. Hinner jag så ska jag slänge ihop en fruktsallad och sen ska vi springa till dagis och hämta Stellson. Efter det så kommer Anna L och Casper hit och leker och snackar skit en stund. Sååå kul! =) Längse sen sist nu!
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Thessan

Vad roligt att du läser, jag följer din jag :)



Nej vi ska hålla oss borta från onyttigheter, så som bakverk och läsk och äta nyttigt :) får hoppas på att vi klarar det, men nu har vi gett oss fan på det :)

2010-01-11 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0