I think I´m back! =)
[DATUM: 2010-01-07 TID: 08:41:50]

Godmorgon godmorgon! =)

Nu hoppas jag att jag är tillbaka!

Igår var vi borta och hade fullt upp hela dagen. Johan åkte till Gärdsbo kl.8 för att hålla på med bilen. Jag fixade mig och barnen och Kicki hämtade oss vid 10. Där värmde jag lasagnen och skar sallad. Det var mums! =) Skönt att det smakar bra när man ska bjuda.. Efter det så sov Stella. Jag och Kicki bestämde oss för att baka Kärleksmums på ett nytt recept som hon hade. Jag stack till Affärn i Salbohed och köpte lite smått och gott. Självklart köpte jag veckans bok av Linnea Sejdel - Baka med barn. Anna L och Annelies söner, Casper och William är med på bilder i den. Så himla söta!! =) Väl hemma så bakade vi och det blev mumsigt det med.
Lite senare så föreslog Kicki att hon skulle bjuda på pizza, ja men visst. =)
Efter det så skyndade vi hem för Linda och Niklas kom över. Vi fikade och sen kikade vi på "Flickan som lekte me elden". Tyckte som alla andra att den också var bra. Satt på helspänn hela tiden. =)

Linda börjar få lite mage nu, tror inte att hon kommer bli så stor eftersom magen är så pass liten nu. Skönt för henne iomed jobbet i ladugården och så.. 
Mysigt med alla bebisar som kommer och kommer komma! Jag älskar det! =) Vilken dag som helst, eller iaf inom ett par veckor på sin höjd, blir jag moster!! Åh va jag längtar!! Det är så galet spännande!
Jag älskar allt som har med graviditet, barnafödsel och första tiden att göra! Jag borde bli barnmorska eller nåt, men jag har en känsl av att jag inte orkar plugga.. =/ SYND!!

Idag ska J besikta bilen igen. Hoppas den går igenom idag.. Jag ska dona lite här hemma. Fixa med tvätt, ta ner mer julsaker, kanske klä av granen, göra fint i köket och lite sånt. Hoppas jag får mycket gjort!
Nej, ska kika fejjan, bloggar och sen sätta fart.
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Samma här, älskar också allt som har med det att göra hehe min bm brukar säga att jag måste bli bm för jag kan lika mkt som henne hehehe. Som du säger är det ju en hel del plugg. Men än är vi ju unga eller hur? ;) Vi hinner. ;)

2010-01-07 @ 16:35:03
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Emma

Ja visst är graviditet och födslar det bästa som finns? :) Jag var inne på att läsa till barnmorska ett tag, men jag klarar inte av blod, nålar och sånt. Det går väl bra när någon sticker nålar i mig, men jag skulle aldrig kunna göra det själv.. Synd.

2010-01-12 @ 10:39:25
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0