Härlig helg!
[DATUM: 2010-01-10 TID: 16:40:43]

Hej på er!*
Vi sov kvar hos föräldrarna igår.
Spelade Rummikubb till sena natten, väldigt roligt spel! =)
På morgonkvisten så hade vi mys i mammas och pappas säng hela högen utom Johan. Haha.. Han snusade i sin egen säng. Efter frukost så åkte jag och Johan och veckohandlade på Coop. Vart smörgåstårta till lunch. Mums! =)

Efter lunchen så ryckte jag mammas ögonbryn medans jag satt i fotbad. Sen hjälpte pappa mig med mina fötter. Välbehövligt..! Mamma sydde i några knappar på min kappa och gjorde den fin. Tack världens bästa ni!! <3
Har haft en supermysig helg! =)

Svante kryper en hel del nu, han kan också gå från krypande till sittande.
Idag min lilla, lilla, grabb gått, alldeles själv, med en fotpall!
Herregud, min lilla kille börjar bli stor! =)


Nu är vi hemma igen. Johan har dock stuckit till Gärdsbo för att fixa lite inför morgondagen. Imorgon börjar han på sitt första jobb genom "Johans Plåt & Entreprenad". Spännande! Första jobbet så är han inhyrd av en firma i Avesta. Hoppas det blir bra! Håller tummarna för min gubbe! <3

Vi hoppas på att få träffa Anna o Casper imorgon. Ska ringa henne ikväll och höra hur det blir. Superlänge sen vi sågs.. =/

Nej, nu vill Stella måla. Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Låter som ni haft en mysig helg..=)



Svar från bloggen: tack, jag blev väldigt nöjd. Det är kul med lite nytt ibland!

Ne, vad säger dom när barn har starka nackar så tidigt? Jág har ingen aning..:-)



Ja, bantningen går kanon. Känns som att det kan lyckas den här gången! Du är ju duktig du med tycker jag..=)

2010-01-10 @ 18:14:12
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Sarah

svar: haha, nej det hade jag inte hört...=)

Man kanske ploppar ut en till då om 9 månader..

Nä då, vi tänkte vänta tills Ella är 2 år ungefär.. Men sen får man väl se.

Tack, pulver är förjäkligt men man får tänka som så att det kanske kan ge resultat..;-)

2010-01-10 @ 22:26:18
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0