Bloggtorka!
[DATUM: 2010-01-06 TID: 09:02:06]

Hej ni tappra läsare som hänger kvar!

Torka kan man ju beskriva klimatet i bloggen med..
Har fortfarande vart fullt upp och datorn har som sagt flyttat ner i källaren. Blirinte mycket tid över ill bloggande, bilduppläggningar eller annat frisurfande.. Blir en liten stund på bärbara, men alltid bara snabbisar.

Vad händer hos oss just nu då?
Jo Svante ålar sig framåt i en faslig fart.
Undrar om han tänker krypa eller om han tänker bara åla sig?
Sen ställer han sig upp med stöd, men han noll balans och ramlar oftast direkt eller påvägen upp. Men han är stark som baar den. Hans 5,6 och 7 tand på väldigt nära att komma upp. Bara går och v'ntar på att det ska spricka, idag kanske de till och med är här! Vi får se senare. =)

Stella har äntligen börjat med tvåordmeningar och nån gång har hon slagit till med en treords. Annars har hon blivit lite vildare, lite trotsigare, lite gosigare, lite klokare och som vanligt ännu mera älskad! <3

Igår gjorde jag ett gäng med lasagner och idag ska jag ta med mig en och bjuda på i Gärdsbo. Johan är redan där och håller på med sin bil. Den gick tyvärr inte igenom besiktningen med han ska ombesikta den imorgon, så det är nån småsak som ska fixas.

Jag skulle ju börja med min viktminskning i måndags. Går väl sådär. Är småförkyld och det är sååå galet kallt ute att man inte kan gå ut coh göra nåt. Känns inte så upplyftande så det projektet är lite uppskjutet. Självklart så tänker jag mig för med maten, men det är svårt nä jag inte kör all in. Kör på igen snaaaart..

Nej, det var en liten uppdatering, vi får väl se om jag skriver snart igen.
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker ni ska ta upp stordatorn igen... blinkblink



Håller tummarna för Johan på besiktningen idag. Kramkram!

2010-01-07 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0