Äntligen fredag!
[DATUM: 2010-01-15 TID: 08:57:22]

Är mycket nöjd med att fredagen är här! =)
Idag ska vi som sagt åka till Sala och bada i badhuset på eftermiddagen. Ikväll är dte Let´s dance och där i mellan så får vi se vad som händer. Mat ska väl in och sen får vi se.

Drömmer konstigt.. =S Vill sluta drömma såhär..

Imorgon ska jag till en sväng till Stockholm och hälsa på min lilla systerson, min duktiga syster och Robert! Sen blir dte nog en sväng till Malin och Daniel också. Ska bli så mysigt!!!!!!! =D Jag lämnar familjen hemma, lugnast så. De får åka med nästa gång jag åker. Nu vill jag träffa dem i lugn och ro och mysa. <3

Nej, nu är jag hungrig! Frukost, tidnining och sen packning. =)
Ha en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: ullis

åååå vill oxå gosa med den nykläckta!!! ge dem en kram från mej!

2010-01-15 @ 11:25:27
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0