Simma?
[DATUM: 2010-02-04 TID: 16:57:53]

Halloj!
Kan inte bestämm mig om jag ska simma eller inte.. =S Vet inte riktigt om jag hinner innan de stänger. Ska slänga ihop lite mat tills Johan kommer hem strax. Sen ska jag väl åka. Kör mjukis och osminkat, jag orkar inte.. *suck* Ska ju bara handla och kanske simma, inget jag känner att jag behöver sminka mig för.

Imorgon blir dte ju tillfixning och jobb. Vet inte vad jag ska ha på mig. Har mesta tighta kläder och jag känner mig rätt så tjock på magen.. =/ Men, men.. Ska nog få till det imorgon hoppas jag. Bord eju ha kläder från Wason. Men jag har knappt. Har inte handlat där så mycket senaste åren. Men det blir väl ändrig på det snart. =) Men imorgon blir dte nog nåt annat. Vi får se..
Det som är sååå tårkigt är att jag inte kan ha fina skor. Har ju såna himla problem med mina fötter att jag måste ha Birkenstock-tofflor. Känns sådär när man klätt upp sig och gjort sig fin. men det är det enda som funkar för mig så det är väl bara att gilla läget.

Nej om jag skulle slå en pling till gubben och höra hur långt han har kommit..
Ha en skön kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gjorde köttfärsgratängen du rekommenderade, det blev supergott, Elvira gillade det med, fick massor över så det finns mer i frysen. Tack för tipset! Kram

2010-02-06 @ 18:15:51
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0