Kortis...
[DATUM: 2010-02-03 TID: 22:41:39]

Hej på er!
Inte så aktiv här just nu som ni märker...
Fullt upp + att jag inte har lust..
Stella är sjuk, lite feber och hostar. Men annars rätt så pigg. Svante han står,kryper och har börjat säga mamma och pappa. Mysigt!!! =) Men det är full fart och inet många lugna stunder vill jag lova!

Behöver åka och handla imorgon. Tänkte simma om jag orkar också¨, men vi får se vad som hinns och orkas.. Stella blir nog hemma imorgon så hon får vila ordentligt.

jobbar fredag coh lördag den här veckan. Hoppas det går bra.. Känn slite sådär... =/ Men, men.. hejja mig!

Nej, orkar inte skriva mer fastän jag skrivit så lite. Ska lägga mig. Vet ju inte hur natten blir. vi har sovit så skumt under dagen så vi får väl se..
Godnatt med er! Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0