Där fick jag...
[DATUM: 2010-02-09 TID: 07:11:46]

Godmorgon!
Där fick jag igen för att jag skröt om Svantes sömn igår.. *suck*
Nu börjas nog den jobbiga perioden som var med Stella..
Den varade i lite drygt 2 månader. Riktigt jobbigt...

Inatt så gick jag och lade mig vid 22.30. Somnade efter kanske 20 min. vid 23.10 så skrek Svante. Var in och stoppade i nappen. Hann inte mer än in till min säng innan han gallskrek igen. man springer ju rätt så fort för att inte Stella ska vakna.. =/ Han vägrade lägga sig i sängen, men somnade nästan i famnen. Försökte lägga ner honom flera gånger och satt bredvid honom, men nej.. =( Tog in honom i vår säng och han myste en massa, men sen började han röjja runt. Då tog jag in honom på hans rum och försökte lägga honom, men nej, superarg nu med. Då bestämde jag mig att blanda en liten flaska med ersättning. Efter den så såg dte ut som om han skulle somna.
Men jag han lagom somna om inne i min säng, när han började skrika igen.. *suckar djupt..*
Försökte få ner honom, men dte var omöjligt. Då tog jag in honom till oss. När ajg kommer in så sitter Johan på sängkanten halvt påklädd. (Nu är klockan 00.40..) Hahahaha, han fick klä av sig och lägga sig igen. Haha...
Han var säker på att han hade försovit sig.. =)
Efter den lilla incidenten så somnade han snabbt om. Jag coh Svante däremot fortsatte krångla en bra stund. Jag hade superont i magen men vågade inte lämna honom där i sängen när han var vaken. Inte kul!
Sista gången jag kikade på klockan innan vi somnade var vid 03.30..

Johan gick upp 04.15. När han åt frukost så vaknade Stella.. *suck* Hon skulle promt in i vår säng.. Så vi gjorde en chansning och Johan bar in Svante till hans säng. Det gick iaf fint.. Stella kom in vid 04.40 och somnade rätt så fort. Sen vaknade Svante med 6.30 och då var det dax att gå upp!

Är rejält trött idag och har tyvärr ställt in min lekdejt med Jeanette och Karl. Är helt slut.. Måste försöka sova medans Svante sover om jag ska orka med hela dagen. Sen ska jag nog försöka göra iordning resesängen i gästrummet i källaren. Då kan jag och Svante gå ner där om han inte vill sova och skriker om nätterna ett tag nu. Då väcker vi iaf inte Stella.
Vet inte hur det här ska gå, känns lite oroligt.. =(

Långt inlägg om natten.. Men, men..

Hoppas iaf att jag orkar simma ikväll. Vore såååå bra! MÅSTE JU!! Igår gick jag och Jeanette en jätterask promenad runt Gärdsbo, Gick på 25 min, vi brukar gå på 40-45 med barnvagnarna. Himla skönt!
Var duktig och tog en tallrik med yoghurt och äpple när jag kom hem och var hungrig. Men sen frågade Johan om jag ville ha chips. En liten skål sa jag och han hällde upp en halvstor.. Dumma jag åt hela.. =( Fick iaf lida för det inatt nrä jag har haft jätteont i magen.. =(

Jaja.. Svante röjjer här och Stella sover än i vår säng. Ska slöa en stund innan jag klär på mig. Jag är såååå trött och magen gör fortfarande ont.
Blir sen frukost idag och skärpning!!!!!!!!!!

Hoppas ni andra får en bra dag!
Kram, kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0