Bra nyheter!
[DATUM: 2010-02-08 TID: 12:13:12]

Hej igen!
Har visst endel tid över idag. Svante har sovit sen vi kom hem från BVC. Men han vaknar nog snart.
Jag har hunnit hänga tvätt och slänga i en till. Sen slöar jag här. =)

Har iaf bra nyheter! Vi har tänkt flytta upp datorn upp till övervåningen igen. Ska bli såååå skönt! Fåpr väl se när dte blir av, men inom en vecka kan jag tänka mig. =) Då kommer dte komma upp bilder på bilddagboken igen och säkert bli mer uppdateringar här. BDB har ju krånglat en massa opch tagit hundra år, inte så kul. =(

Ikväll ska jag testa att göra en fisk som Jeanette tipsade om. En med citron och dill. Hoppas att dte blir gott. Imorgon ska jag testa ett annat recept som jag fick av henne, en korvsoppa. Spännande!!! =)
Ikväll blir det antagligen en promenad med Jeanette runt Gärdsbo. Imorgon ska vi också dit och leka lite med henne och Karl. Hoppas på simning imorgon. Hoppas verkligen att dte blir av. Blir bara tjockare och tjockare just nu känns det som. Behöver verkligen komma igång. Min kost är åt skogen vissa dagar.. =( It sucks!!! Skärp dig för tusan hakar! *suck*

Jaja, ska kika lite på tv tills lilleman vaknar.
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0