Ventoline is my new love!
[DATUM: 2010-12-20 TID: 06:57:32]

Goooodmorgon!
Vet ni nåt som var såååå otroligt oväntat igår?!?!?
Jag har sovit HEEEEELA natten!! Jag hade inte ens satt 1 kr på att
det skulle hända... Svante hostade ju lite redan innan vi lade oss
igår och hostan under dagen var hemsk. Men två doser med
Ventoline måste ha gjort susen! =D Guuud så skönt!!
Känner mig som en ny människa!! Hihi..

Stella är redan vaken men Svante sover. Vid nio ska jag som sagt
in till Sala och besikta bilen, men Kicki är gullig och är hemma med
barnen den lilla stunden. Det är kanon, för annars så skulle de somna
i bilen och inte sova sen + att Svante behöver vara hemma och
vila. Vet ju iofs inte om han har feber idag med, men jag gissar  på
det....Vi får se när han vaknar.

Nu när jag har sovit hela natten så känner jag mig mer säker på att
den här dagen kanske inte blir så jobbig ändå! =) Känner mig pigg!

Ha en skön dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0