The day...
[DATUM: 2010-12-30 TID: 07:03:04]

Segmorgon! =S
Gick och lade mig redan kl.21 igår, var sååå trött....
Stella hade vart i sin säng en timme, men hon låg och
sjöng så sött.. Haha..
Efter typ 5 min så hörde jag hur hon öppnade sin dörr och kom ut.
Jag lade ner tidningen och låtsades sova för att hon inte
skulle komma in till mig. Men då somnade jag... =)
Vaknade till vid kl.05.10 när Svante tydligen ville gå upp
och Stella hade tydligen sovit hos oss hela natten,
men jag hade inte märkt nåt alls.. =)
Vi sov vidare till halv sju och sen vaknade lilla fröken
så vi gick upp.. Svante hade vart vaken sen fem. Känns
ju jättebra inför dagen... =S

Jag är iaf ledig idag och har tänkt att efter lunch ska vi
åka mot Västerås. Då ska de sova i bilen. Sen ska vi
göra Ö&B, Plantagen, Barnenes Hus och Elgiganten.
Sen ska jag lämna av barnen hos mormor vid 14.30 och
åka ner på stan och kika på kläder och sånt. =)

Kommer bli en bra dag! =)
Puss på er... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0