Sjukt ledsen....
[DATUM: 2010-12-08 TID: 20:46:40]

Nej, jag kom inte in och jag är grymt besviken och ledsen..... =(

Värdelöst.... Jag som var så peppad och inställd på det här....
Känner mig helt tom.. Allt känns så fel....

Har bokat ny tid med studievägledaren om några veckor,
strax före jul.... Ska väl söka nåt i Västerås, men hon lät
ju inte precis superpositiv.. Tydligen svårt att komma in där
när man inte är från stan... Men vad ska jag göra då?!
Flytta??
Man kommer tydligen lättare in om man är arbetslös, man
kanske skulle bli arbetslös. Det är ju tydligen KANON! (ironi....)

Nä, fy va deppig jag är..... Känns helt åt helvete...
Fan heletes jävla skit balle!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godnatt......

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fyyyy vännen, jag förstår att du blev besviken när du sett så fram emot det! Är orsaken för att du har jobb?? Ska man alltså inte kunna ombilda sig bara för att man inte är arbetslös??? Känns helst snett!



Kram på dig, de missar en underbar tjej som skulle passa underbart som undersköterska <3

2010-12-08 @ 21:14:29
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Nej vad tråkigt! Förstår precis hur du känner! I höstas kom jag varken in på utbildning eller komvux. För dåliga betyg för universitet och för bra för komvux. Sjukt. Vad hade du sökt då? Hoppas det löser sig på något sätt.

2010-12-08 @ 21:33:49
URL: http://ceciliaragnarsson.se
Postat av: Becca

Fy va trist! Systemet för att utbilda sig till ett annat yrke är helt åt helvete! Jag har ju sökt florist i fem år och nu kom jag äntligen in. Där går också arbetslösa och personer utan betyg före. Jochen vill ju bli rörmokare men för att få gå den utbildningen måste man ha varit arbetslös i 100 dagar. Alltså hallå? SUCK. Hoppas du kommer på nån annan väg att gå:) KRAM

2010-12-09 @ 08:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0