Råttjävlar....
[DATUM: 2010-12-14 TID: 20:26:28]

Den riktigt bra dagen har förvandlats till en helvetesdag...

När jag hängde tvätten ikväll så hörde jag hur dte droppade..
Kikade in i pannrummet och det droppade och rann vatten längs
väggen... Ringde till Johan och han kom hem.. Hade med sig
Lars också.. De kan snabbt fram till att dte kom ifårn
övervåningen... <upp och kollla i  köksskåpet.. <mycket riktigt!
Vi har haft påhälsning av råttor i köksskåpet. De har bitit hål
på slangen till diskmaskinen så det läckte som ett såll... =(
Lars sågade upp galvet i köksskåpet så nu är det kaos i köket...
Kuuuuul....

Johan har vart och donat med bilen, men det hade gått riktigt
dåligt för honom så han hoppades att han skulle få till det för
annars går det inte att åka med bilen.. Sen hade han klämt sig
så han blödde en massa från lillfingret.,.. =( Aj aj, stackarn.,..! =(

Nu har jag lagt barnen. Eller ja, SAvante som det aldrig är några
problem att lägga står och skriker i sängen och är jätteledsen.
Vill inte alls sova... Jag får panik.. Är verkligen dötrött efter natten
som var. Kan de inte sova på natten?!½?!??! =(

Nä, skitkväll.... Hoppas att råttorna dör och att Johan lyckaS med
bilen och kommer hem snart... <3 Vi firar ju 5 år idag.. <3

Jag skriver som en kratta, men det är för att jag sitter vid Johans
bärbara. Min är ju trasig.... =(

Äsch, godnatt...

Kommentarer
Postat av: Anna

NÄÄÄ... FY FAN FÖR RÅTTJÄVLAR!!!

2010-12-15 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0