Paus...
[DATUM: 2010-12-14 TID: 07:36:50]

Crap!
Nåt är fel med min dator så jag kan inte starta den.. =(
Ingen aning om vad som är fel.. Men Johan ska kika lite
mer på den sen..
Det blir iaf inte så mycket bloggande. Får inte in bilderna
ordentligt, så då får det vara..
Så det  blir lite lugnare här..

Luciatåg igår och det var myspys, men kallt!

I övrigt är det mycket tankar på livet och vad som händer...
Vissa saker känns tuffa och jag fasar för en hel del saker i
framtiden.. =S

Blev iaf glad när de ringde och frågade om jag ville vikariera
på ett jobb som jag sökte på rekryteringsmässan.
Tyvärr så var det redan idag, så det gick inte. Men de frågade
om de fick ringa en annan gång, för de tyckte att mitt cv
var väldigt fint! =) KUL!!!!! =)

Idag har jag coh Johan varit tillsammans i fem år!! <3
Tänk va tiden går! Tack för underbara år darling!!

Nä, måste fixa Stella, väcka Svante och åka till
dagis och jobb..
Kram på er...

Kommentarer
Postat av: John7708

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-26 @ 14:23:04
URL: http://john7708.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0