Otursvecka?!
[DATUM: 2010-12-15 TID: 20:48:33]

Hej på er!
Haft en tuff dag idag.. Många tankar på livet och hur orättvist det
är ibland.. Blev till och med lite ledsen, tur att fina Renate
var där och kramade om och tröstade mig... <3

Mitt på dagen så ringde de från dagis och Stella hade 39,4 i feber
och var supertrött... Åkte och hämtade henne och sen slocknade
hon i sin säng direkt. Hon ville inte ens ligga på soffan och kika
på film.. Febern har hållt i sig hela kvällen och ligger lika nu.
Hon är jättetrött, lite småhostig och jag har fått i henne några
matskedar kräm och en festis... Inte mycket att hänga i julgranen..
Men nåt iaf.. Skruttan... Vi blir iaf hemma med henne torsdag och
fredag.. Imorgon blir jag hemma och på fredag får vi se vem det blir.

Vi har iaf hjälpts åt och fixa i köket. Nu är bänken fri från grejer och
BÄSTA JOHAN har fixat ny slang till diskmaskinen, så nu funkar den
igen! Huuur underbart är inte det då?!?!? =D

Har hunnit tvätta två maskiner med tvätt ikväll och slagit in alla de
absolut sista julklapparna. Gud så skönt!! =)
Så vi har hunnit mycket ikväll! =)

Just ja,... Johan var in med sitt finger till läkaren idag.
Han fick skäll för att han inte åkte in igår.. De hade behövt sy,
men nu tejpade de ihop det så gott det gick.. Aj aj aj...

Nej, göra välling och lägga barnen.. <3
Godnatt kära ni... <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu har HELA familjen Andersson haft nog med otur, så jag hoppas att ni klarar er hela 2011 utan missöden!



Kram på er allihopa <3

2010-12-15 @ 21:37:36
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0