Ont i nacken...
[DATUM: 2010-12-05 TID: 07:16:00]

Men hej va kul..
Känner att jag är nära en nackspärr igen..
I vissa vinklar så smäller det till i nacken och gör
dunderont.. =( Brukar kännas så precis innan
det slår till helt. Så idag har jag bokat en tid hos
bästa Peter för massage. Ska bli sååå skönt att
bli av med värken, även om han är rätt så hårdhänt
och jag kommer få ont av massagen.. =/



Efter det så är det dax för årets adventsfika/kusinträff
hemma hos Johans farmor. De är himla många och
det är alltid himla mysigt! <3 Så jag ser fram emot en
härlig söndag! Stella kommer tyvärr inte med till gammelfarmor,
men hon kommer hem ikväll.
Hoppas att ni får en bra söndag! =)
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0