Onsdag idag..
[DATUM: 2010-12-29 TID: 07:57:12]

Godmorgon! =)
Hade en riktig segdag igår där jag kände mig riktigt off...
Som tur var så hade min dag några ljuspunkter. =)
Anna K var in strax före lunch och vi tog en spontandejt
och åt lunch på Johanssons. Himla mysigt och skönt att
ses utan barn ibland. =) Tack hjärtat! <3

På kvällen var vi bjudna på fika hos Wassbergs. Det var
också en riktigt trivsam stund. Stella och Jonna var uppe
på Jonnas rum och lekte nästan hela tiden och grabbarna
höll sig skapligt lugna. Härligt att de berjar bli lite större
och kan leka lite mer med varandra. Vi vuxna hade myspys
och satt bara och fikade och snackade en massa. =)

Idag blir dte jobb, känns rätt så lätt för imorgon är jag
ledig och det blir en massa shopping i Västerås. =D
Längtar redan!!!!!

Idag tänker jag lite extra på Anna... <3

Nähepp, har inte så mycket tid åt bloggningen just nu
och det blir mest inlägg om vad vi har för oss. Håll till
godo söta ni.. =)
Ha en skön onsdag, glöm inte att det är lill lördag!! =D

Puss på er.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0