NÖJD!!
[DATUM: 2010-12-05 TID: 08:26:13]

Men hej igen!
Oj va jag har vart duktig! Klockan är 8.20 och jag har
redan hunnit städa i hallen. Vi hade typ 1000 jackor
och skor som hängde och låg om varandra. Skönt att
få bort allt.. Ska jag var ahelt ärlig så var det en hel del
höstjackor och vårskor som låg framme och drällde..
Helt i onödan! Men nu är de borta, ett steg närmare
julen!! =D Sen har jag dammsugit överallt utom vårt sovrum.
Johan sover än, sömntuta! Konstigt att han inte vaknat av
Svantes små utrop, smällande i dörrar och dammsugeningen
såklart.. Men karlar sover ju genom en jordbävning typ... =/

NÄhepp, ska klä på mig och Svante och åka till Peter.
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0