Nappen...
[DATUM: 2010-12-25 TID: 06:50:55]

Godmorgon gullisar! <3
Snabb uppdatering sådär på juldagsmorgonen...
Stella älskade Tomten, även om jag misstänker att hon genomskådade
morfar.. Haha.. =)
Men hon lämnade sina nappar så snällt till Tomten, hon fick sin nya docka
och en rosa motorcykel. ;-) Tomten fick en kram och sen gick han vidare
till de andra barnen på gatan.. =P

Hon blev ledsen 2 ggr på och ville han nappen på kvällen, det kunde
vi snacka oss ur och annars så lekte hon så fint och tyckte att allt var himla roligt! =)
Hon var superpigg och var uppe jättesent. Så när det var läggdax så
åt hon sin välling och somnade nästan i soffan, jag fick bära in henne.
Men sen har hon sovit hela natten utan nappen. Superduktig tjej!!! =D
Mamma och pappa är sååå stolta! Jag blev alldeles tårögd när hon gav
Tomten alla napparna. Tänk att vår lilla tjej har blivit såååå stooor!
Älskade Stella!! =)
Det var en mysig julafton, mer om det sen.. =)
Nu ska jag vara social med Robert och Leo..

Skickar en extra tanke till min fina Anna som har ett jobbigt
gallstensanfall just nu.. =( Hoppas du får hjälp skruttan... <3

Kram på er..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Duktiga Stella <3 :-)) Stora tjejen!!

2010-12-25 @ 09:08:45
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0