Lite bilder...
[DATUM: 2010-12-30 TID: 07:26:53]

Har vart dåligt med bilder på sista tiden.
Min dator är ju paj så jag lånar ju Johans. Vill inte lägga
in en massa bilder på dan och sen har det vart himla
ont om tid.. Men här kommer ett litet ihopkok.. =)


Lucia på dagis.. =)


Ljus i näsan?! =P


Farmor och morfar skulle vara med på bild, men då kom två små mysbarn
så de kikar på dem och skrattar så fint.. <3


Hela gänget som var och myste på lucian! <3


Mamman på lucia.. =)


Vi fick vattenläcka och Lars kom och rev upp halva köket... =(
Men han såg glad ut ändå... Haha... Det löste sig rätt så snabbt. Skönt det! =)


Stella hjälper till och klär granen.. =)


Vackra syster Malin kom hit.. <3


Fina magen! Åh va jag är avis!!!!!! <3


FIIINA SVANTE!! <3


Vad gör ni med mitt hår?? =D
Svante blev klippt....


ARG!!!!!!!!!!!!


Tåren på kinden.. <3


Glad igen!! <3


Å fina, täta granen som vi klädde dagen för julafton.. =)

Nu fortsätter jag i ett annat inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0