Kyligt på dagis..
[DATUM: 2010-12-03 TID: 08:11:39]

Är lite småsur på kommunen som aldrig kan fixa värmen ordentligt
på dagis! Har väl vart mellan 11-17 grader på dagis under veckan..
Riktigt kallt! På det har de stora byggfläktar som står och går hela
dagarna. Jag är heeeel övertygad om att det är därför nästan alla
barn ligger hemma med ögoninflammation! Det blåser och blåser..
Stackars personalen! Hemskt! Jag skulle aldrig tolerera att jobba
i den miljön. Måste bli såå torrt i ögonen. Jag var där 1,5 timme
i måndags på möte och jag var helt slut i ögonen bara efter den lilla
stunden. STackars alla dem som måste vistas i de lokalerna hela dagar..

Känns inte så kul att lämna sina barn i 13 grader och blåsigt..
Jag är TRÖTT på ögoninflammationer som inte ger sig..
Nä, nu ska jag snart åka och lämna dem iaf.
Måste ju jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0