Kruuuus...
[DATUM: 2010-12-02 TID: 08:05:49]

Ja men godmorgon!
Barnen har sovit hela natten, eller ja, Stella kom
in vid femtiden, men dte hörd ejag inget av. =) Hade
dock hemska mardrömmar sista timmen. Usch va
läskigt det var.. =/
Har iaf haft en mysig morgon och donat mig coh barnen.
Johan var hemma lite längre idag, satt nere och jobbade,
men vi fick några extra glimtar av honom.. <3

Krusade håret idag. Det var länge sen. Har vart sugen på
att göra det ett tag, men det har aldrig blivit av. Lite kul
med nåt annat! =) Lite kul iaf.. =)


Sminkat mig i svårt/grå och rosa. Kan dock inte bestämma mig om
jag ska slänga på lite glitter eller inte...
Äsch, klart jag ska ha glitter, men det får nog bli lösglitter idag.. =D

Nä, fixa det sista innan dagis och jobb..
Tråkiga bloggar just nu när jag jobbar så mycket.. Men efter december
så blir det nog lite lugnare. Hade lite mer jobb på schemat i december..
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: Abeltomine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-27 @ 11:51:55
URL: http://abeltomine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0