Kräk...
[DATUM: 2010-12-21 TID: 08:20:24]

Pjuh..
Klarade oss med en skaplig natt. Än en gång så trodde jag
verkligen inte det... =( Svante hostade en massa igår när
han lagt sig. Tillslut blev han ledsen och Johan gick in..
Då hostade han så han kräktes på hela Johan, sig själv,
golvet och sängen... =( Plutten... <3
Bara att torka, svabba, tvätta av grabb + pappa, byta i
sängen, tvätta sängkläder osv... *suck*
Sen har lilleman hostat hela natten och haft jättejobbigt..
Men jag har bara behövt gå upp en gång. Skönt det iaf..

Idag ska jag ÄNTLIGEN få jobba! Det ska bli himla kul! =)

Nej, ska få på Stella kläder och borsta mina tänder.
Blir dagis för Stella och Johans mormor kommer hit
och är med sjuklingen. Tack gulledig!!!!! =)

Puss p kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0