Julbord.. =)
[DATUM: 2010-12-11 TID: 22:41:00]

Godkväll! =)
Igår var jag på en superrolig tjejkväll hos Anna L! =)
Massa goa och härliga tjejer, skvaller, skratt, Idol,
massor med godis och chips, avslappnat och skönt bara!
Älskar´t! Blehövde en sån kväll och jag behöver fler
såna kvällar! Det var så himla kul! Saknar alla mina tjejer!
Både de som jag träffa småofta och de jag träffar väldigt sällan! <3

Hämtade svärföräldrarna och några till när de kom hem fårn
Stockholm inatt och kom inte i säng förrän vid 01.30,
så när klockan ringde efter 4 timmarna sömn så var jag
inte helt pepp för att jobba.. =S Segt var det...
Dagen på jobbet gick ändå kanon! Höll humöret uppe och det
var full fart heeela tiden! =) Ritkigt kul! =)

På kvällen blev dte julbord hemma hos Uffe.
Bra drag på mig.. =) Lite småfull faktiskt.. =P


Haha.. Hade himla kul iaf... =P


Efter en stunds blyghet så blev Uffe favoriten.. =P =)


Världens sötaste Stella hade kul ikväll! Ville inte ens åka hem.. =)

Nu är vi hemma och barnen sover. Jag hoppas på sovmorgon iomorgon.. =)
Ska bli otroligt skönt med två lediga dagra! =)

Nä, snart sängen, ska bli såååå skönt!
Tack för en rolig helga allihopa! <3
Pusaseli puss.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0