Hejja, hejja, hejja!!
[DATUM: 2010-12-06 TID: 12:46:53]

Så!
Vart i Avesta och handlat. Barnen var superduktiga (trots
kissning direkt när vi kom in och några tårar för att det
inte fanns några barnkundvagnar) hela tiden, men det tog
1,5 timme att handla maten! Pjuh! Fick iaf med oss mycket bra hem! =)

På Franzens var det mer kaos.. Svante ville inte alls göra som
 jag sa och hon i kassan var såklart ny och det var inte helt lätt
allting.. =/ Men helt svettiga som kom vi ut i bilen tillslut.. Aldrig
mer Franzens utan barnvagn! Haha.. =)

När vi kom hem så serverade jag mat till barnen medans jag
slängde ihop en saffransdeg. Nu står den och jäser, barnen har
lagt sig coh sover middag coh jag äter lunch. När jag ätit klart
så är det dax att baka ut bullarna. De blir klara lagom till mellis.
Guud så gott!! =)

Nä, vi hörs sen, ska äta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0