Godmorgon... TYp...
[DATUM: 2010-12-22 TID: 13:52:50]

Han blev sämre i andningen så jag ringde till Sala Väsby.
Fick komma in till 10.30. Skyndade oss att göra oss iordning,
lämna Stella hos farmor och sen brumma till stan.

Hos läkaren så kollade hon igenom honom noga, lyssnade
massor och kollade noga i öronen. Kom fram till att han
har dubbelsidig öroninflammation och var riktigt röd i vänstra
örat. =( Så han fick Kåvepenin utskrivet och nu hoppas vi
att det iaf blir bättre! Han fick också inhalera Ventoline igen,
men det hjälpte ju inget mot hans andning.. =( Stackarn..
Han verkar ha det så jobbigt.... Men VARFÖR har han så jobbigt
att andas om det inte är nåt som är fel?!?!?!

Happ, har hunnit handla det sista till julen, slängt i mig en
lasagne, hämtat ut Svantes medicin och nu ska jag snart börja
jobba. Nästa sista dagen innan jul!! =)

Kvällsöppet till kl.20.00 ikväll! Kom och shoppa vettja!! =D
Puss puss.. =)

Kommentarer
Postat av: becca

2010-12-22 @ 13:55:02
URL: http://ec
Postat av: Becca

Haha oj råkade trycka på enter innan jag skrivit klart:P. Vad dåligt att dom inte såg det när du var inte med han inatt!! Stackarn:(

2010-12-22 @ 13:55:46
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0