Gggrrr....
[DATUM: 2010-12-07 TID: 07:41:27]

Godmorgon!
Sitter här redo för att åka och jobba. Svante är också
klar, men Stella sover än. Hon var vaken mellan 4-5
imorse. Hon var upp och kissade och sen höll hon på
och knölade, bytte säng, hade i och ur hårspännen mm..
När Johan gick upp vid 5.15 så fick han ta med henne
upp och göra välling till henne och sen fick hon lägga
sig i sin säng. Jag somnade iaf om och fick sova nån
timme till. Känner mig rätt så pigg ändå nu. =)

Imorgon skulle ju intagningsbeskedet på kursen komma.
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska be nån annan
öppna det och ringa och berätta resultatet eller om jag
ska vänta tills jag kommer hem.. Det tråkiga är ju att jag
jobbar full dag, till 18.00 imorgon.. Jag vill ju veta så fort
som det bara gåååår!!!!!! Känner att jag kommer bli grymt
besviken om jag inte kommer in.. =/ Men vi får se...

Ha en skön dag!
Puss o kram.. <3

Kommentarer
Postat av: Malin F

Vad har du sökt för kul? Hoppas du kommer in!

2010-12-07 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0