En härlig lördag!
[DATUM: 2010-12-05 TID: 07:10:54]

Godmorgon!
Har haft en riktigt mysig helg so far! Igår var vi först
till Kicki och Lars och lämnade bort mitt löpband. Det ska
få vara hos dem över julen så vi får plats i vardagsrummet. =)
De bjöd på fika och pannkakor. =)


Lars stekte ihop ett gäng pannkisar! =)


Kicki och Stella klipper clementiner.. =)


På kvällen bjöd mamma och pappa på middag. En mumsig
knutslåda med glass och bär till efterrätt. Myspys! =) Efter maten
så slänga pappa barnen i badet igen. Han gillar det där.. =P
De älskar det! =D


Pyjamaspåklädning med bus! =)


Sisten ur badet! Mooot pyjamasen! <3


Såhär satt barnen en lååång stund och bara myste hos mormor.. <3


Vackra älskade du! <3 Vi bestämde hastigt och lustigt att
Stella skulle sova kvar hos mormor och morfar. Myyys! =)


Stella knäppte lite kort...
På mamma och pappa.. <3


På morfis... =)


Och mormis.. <3
Nu hoppas jag att ni fick sova inatt.. =P

Mitt på dagen, medans barnen sov (de sov många timmar)
så hann jag slå in ALLA mina julklappar!! Såååå skönt!!
Känns att man börjar pricka av lite saker från julllistan.
När vi var hos mami o papi så gjorde vi en lista på allt som
måste handlas och göras till jul. Kanonbra!

Tack för en härlig lördag, den skönaste på länge! <3
Puss o kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0