Dan före dopparedan! =)
[DATUM: 2010-12-23 TID: 08:12:25]

Gooodmorgon käääära ni! =D
Vilken mysig morgon! Alla har haft sovmorgon och jag har fått sminka
mig i lugn och ro! (Vilket som vanligt resulterar i en halvt galen make..)


Glitter i höret och på bröstet, röda smycken, grå/svart make och redo för
jobb med massa julklappsinslagning! =) Myspys med sista dagen innan
julafton! =)

Svante har haft en tuff natt med hosta så han kräktes, jobbigt med andningen
och vaknat en massa gånger. Johan har vart upp med honom för han ska
vabba idag. Var på gränsen att vi tänkte åka in med honom inatt igen, för
andningen var så tung.. =( Men klockan var tre och vi orkade inte...
Tur att de får sovmorgon iaf...

Nä, ska läsa nån blogg innan jag fixar frukost till familjen. =)
Puss o kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men fyyyy Karin. Åk in igen om han fortsätter! Det måste vara oerhört jobbigt för honom, lilla vännen!



Det är så härligt och läsa din blogg för du är så fylld med energi och kärlek, så jag blir alldeles varm =))) Kan jag behöva i min sjukstuga och där livet känns mest jobbigt just nu =)



Puss på dig goaste vännen!

2010-12-23 @ 09:04:58
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0