Dålig igen..
[DATUM: 2010-12-22 TID: 08:09:29]

Svantes andning är inge bra idag heller. Blir till att ringa läkaren
nu direkt på morgonen och se om vi får komma till Sala. Ska
avvakta liiiite till och kolla så det inte går bort nu när han fått
i sig den varma vällingen. Men det låter himla flåsigt.. =(
Kul jul! Hoppas att nån kommer hit och städar toaletter,
fixar till i köket, dammsuger och torkar golven inför jul.... =S

Sen måste granen in i garaget igår, skulle ha blivit gjort igår,
men dte hände såklart inte.... =(

Nej, duscha innan jag ringer läkaren tror jag. Så är iaf dte klart..
Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot o Nelli

Hoppas ni får den hjälp ni behöver. Men ibland är folk bra sega!

Elliot hade jätteproblem med andning och hosta som liten. Fick ventoline utskrivet men hjälpte ju föga.

En natt blev det så akut så om jag inte hade vetat att min mamma var precis utanför (ingen av oss hade körkort då) och vi bara har några minuter till sjukan så hade jag fått ringa ambulans.. Vi kom in och han fick andas pulmicort, airomir o adrenalin och blev stadigt bättre.. Men där då den morgonen klockan 5 konstaterade dom att han hade förkylsningsastma, så nu har vi BRA mediciner hemma! Så vi kan ge honom både pulmicort och airomir i sån andningsmask här hemma.. Har UNDERLÄTTAT så! Så även om jag absolut inte hoppas att han har astma så hoppas jag ni får den hjälp ni behöver!

2010-12-22 @ 09:23:00
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0