Dagen..
[DATUM: 2010-12-06 TID: 08:34:24]

Ja men hej!
Idag är jag ledig och det är grymt skönt!
Sovmorgon till kl.7.15! Meeee like! <3 Thank you kids!
Nu har jag klätt på mig och Stella, snart vaknar Svante
och sen drar vi till Avesta/Krylbo. Ska handla på Coop och
sen åker vi till Franzens och lämnar tillbaka en jacka och
kikar lite.. Finns ju alltid mycket härliga grejer där. =)

När vi kommer hem så ska jag sätta en saffransdeg och göra
mumsiga lussekatter som ska ätas i jul! Hääärligt!!
Älskar att vara ledig! Den här veckan får jag svar om jag
har kommit in på kursen jag sökt. Är såå nervös! FÅr faktiskt
lite hjärtklappning varje gång jag tänker på att svaret kommer
vilken dag som helst! =S

Nä, fixa Svante så vi kan åka!
Kraaam.. =)

Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Håller tummarna för att du kommer in!

2010-12-06 @ 09:39:19
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0