Adventsfika!
[DATUM: 2010-12-06 TID: 08:26:15]

Igår var det den årliga adventsfikan hemma hos
Johans farmor Ingegärd. Hon bjuder hem alla sina
barnbarn och deras barn. Och efterom att hon har
fem barn så blir det många barnbarn och barnbarnsbarn.
Hela tiden utökas skaran med fler och fler småttingar.
Himla kul! =)
Färskingar för i år är Tyra 8 månader (Marina och Mattias nytillskott):



Och självklart lilla Thilde snart 1 år! Hon missade ju adventsfikat
med bara nån vecka förra året. Men den 20 december kikade hon ut.
och som många av er vet så är det ju Anna och Niklas lilla pärla:




Snyggaste Anna var där: <3 <3 <3


Svante blev ledsen när Thilde tog en leksak, men hon har nog lite att ta igen!


Massa fikasugna människor! =)


Janne och Helena med sin dotter Ida. Cathrine och dottern Cajsa. =)


Busiga Mattias.. =)


Svante myser lite hos farbror.. <3


Ebba, Hannah, Tyra, Marina, farmor Ingegärd och Wilma.
Tänk att Ingegärd orkar ha adventsfikat med så många sorters kakor,
bullar och tårtor! Hon är trots allt 85 år! GRYMT!



På kvällen kom Kicki, Lars och Tomas över och åt lite kött, potatis,
rostade rotfrukoter och bea. Mumma! =) Sen myste vi lite innan de åkte
hem coh barnen lade sig.

Jag har verkligen har den bästa helgen på läääänge! Jag har hunnit vila,
städa, plocka undan, få undan saker inför julen, träffa många människor
som jag tycker väldigt mycket om, fått umgås med Johan och våra barn,
och det har bara vart sååå härligt! =)

Nu är jag pepp för en ny arbetsvecka! =) (Fast idag är jag ledig..)
Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0