<3
[DATUM: 2010-12-16 TID: 09:49:58]

Såhär somnade skruttan med nästan 40 graders feber igårkväll.. :


Hjärtegullet.. <3
Hon har sovit skapligt inatt. Hon kom in till oss precis när jag skulle
siva vid 22.30, men sen har som sovit lugnt. Eller ja, hon ville att
hon och jag skulle ligga och kramas, hon var varm, men det var
hiimla mysigt!! <3


Söta Svante har blivit ett riktigt mystroll! Han kryper upp i ett soffhörn
och drar om sig filt och alla kuddar som finns och så sitter han där och
bara myyyser! =D Här leker han tittut och säger: BORTA!!!! Haha...


Glad febrig tjej! =)
Hon har 38,4 i feber idag och hostar endel. Skruttan...
Men hon är ändå glad och dricker bra. =) Vi har LLLLLLLLYX!! Säger hon.
Hon är inne på sin andra festis.. =P

Har hunnit hänga tvätten också. Snart ska jag börja plocka lite och
så ska jag fixa min föräldrapenning. Men först ska jag läsa lite bloggar
som jag ligger efter med.. =)
Puss på er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0