<3
[DATUM: 2010-12-27 TID: 07:01:20]

Godmorgon kära ni!*
Har redan hunnit fixa mig och betalat räkningar som var kvar.
Skönt det! Bara frukost och fixa barnen när de vaknar. Stella
har fortsatt vara jätteduktig utan napp! =) Tredje natten som
hon sover utan och det går hur bra som helst! Igår frågade
hon inte ens efter den. =) Härligt!!!!!!

Igår var jag, mamma, pappa, Malin och Daniel till Tumba och
hälsade på min faster Barbro med familj. Det var såå himla
mysigt, roligt och skönt att få träffa dem. <3 Längtar redan
till nästa gång. Vi åt god mat, skrattade, pratade gamla minnen
och hade allmänt mysigt.. <3

När vi kom hem så var jag sååå trött och då hade jag ändå
sovit i bilen, både på vägen dit och hem. Men jag gick och lade
mig 20.45, var helt slut.... Har sovit hela natten till kl.6 imorse.
Sååå skönt!!

Idag blir dte jobb och barnen ska på dagis. Svante äter ju pennicillin än,
men Anna-Lena lovade att hon kunde ge honom. Det är bara idag
och halva dagen igår som det behövs.

Nä, nu vaknade Stella.
Ha en skön dag!*
Kramar... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0