----
[DATUM: 2010-12-07 TID: 20:23:00]

Tröttis...
Jobbade till fyra, kastade mig in i affärn i Salbohed och
köpte korv med bröd, hade Anna K i telefonen som blev
avis och köpte till dem också och åkte förbi och lämnade det.
(Det var bra det, för det var hiiiimla gott!) Sen hämtade jag
upp Johan och vi hämtade barnen på dagis tillsammans. Det var
mysigt! Kul att göra det tillsammans nån gång ibland. =)
Sen åt vi, efter det slog jag inte Thilde och Leos 1 årspresenter.
Snart är det dax!! =) Blev himla fina paket. =)
Efter dte blev dte dusch för båda barnen. De har vart på ett
riktigt pissigtr humör ikväll.. De har trotsat, bråkat, skrikit och
vart allmänt otrevliga.. =( Tuff kväll... Nu är jag trött!

Har lyxat med ett glas med varm oboy med mashmellows.. =)
Nu sitter jag här i väntan på Desperate housewives. =)
Hoppas att er kväll var´t lugnare.. =/
Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Tommari

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-23 @ 07:39:36
URL: http://tommari.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0