Willmer.. <3
[DATUM: 2010-08-15 TID: 21:39:36]

Idag var vi på Willmers dop.
Nicklas och Lindas fina lilla son.
Tänkte lägga in några bilder från dagen. =)


Min älskade familj! <3
Ni är mitt allt!!!!


Mina fina killar, en väldigt trött Svante..


En småsur Stella som också var trött.
Dop kl.13 var ingen höjdare.. Då skulle man sova tyckte våra barn..


Fina och duktiga föräldrar och en riktig liten sötnos! <3


Hela följet med faddrar och präst.
Det var fint och lättsamt i kyrkan. Det gillas!


Fina Linda och Willmer som numera är döpt!


Tårtorna de hade gjort var helt makalöst fina!!!
Det här är en skitbrunn.. Hahaha..


Traktor!! =)


Kossor som sälar i hagen.. =)


Får som mumsar gräs.. =)


Och grisar som rullar sig i Lera intill svinstian!


Så himla läckra tårtor och de var gryyymt goda!! =)
Johanna Eriksson har dekorerat dem. Hon är duperduktig!!

Tack för ett fint dop!!


Kommentarer
Postat av: kattis

åh så fina tårtor.

2010-08-15 @ 22:07:51
URL: http://katarinaahlm.blogspot.com
Postat av: Tomas

jäklar snygg bor jag hade då..du fick på han skjorta:D

2010-08-15 @ 22:40:28
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Men vilka snygga tårtor! Tar hon beställningar:D?

2010-08-16 @ 17:45:12
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0