Vilken kväll!! =)
[DATUM: 2010-08-22 TID: 13:22:02]

Hej hej!
Var på Mattias 30 årsfest igår. Det var riktigt roligt, trots att jag var nykter! LÄnge sen jag skrattade så mycket! =D Johan var full som en kastrull och hade nog ännu roligare.. =P Kom i säng vid 02.30, så jag är lite trött idag, men ändå väldigt effektiv. Får alltid en massa energi efter en rolig kväll! =)


Grattis Mattias, 30 år!!! =D

Idag sov vi till åtta, då kom Stellson in och gosade. Skönt att Svante som lite längre. Han är ju aningens härjigare. Hehe.. Sen åt vi frukost coh Johan gick ut med barnen. Jag tog och tvättade några maskiner, plockade undan lite här hemma, städade badrummet och fixade lite allt möjligt. Sen kom de in och Johan bjöd på lunch. =) Efter lunchen lade vi barnen och Johan sa till mig att komma in i sovrumme toch vila lite. Han hann nog lägga ner huvudet på kudden och sen tvärslocknade han! Haha.. Jag är säker på att han somnade innan barnen! hahaha.. Jag smög upp och sen har jag hängt tvätt, fixat köket, bakat blåbärspaj och nu tänker jag sitta här en stund. =) Om en-två timmar kommer Anna och Leo hit. Ska bli så himla mysigt!! <3

Fick nackspärr igår på morgonen. Fy bubblan va ont det gjorde.. =( Det släppte lite mot kvällen och det var himla skönt.. Tur för annars hade jag nog var hemma igårkväll. Har ont idag med, men det är myyyycket bättre än igår iaf! =)

Nu sitter jag väntar på att pajen ska bli klar. Kom på att jag måste cykla och köpa lite mjölk så vi har till vaniljsåsen. Såg att det bara var typ 3 dl kvar..
Ha det fint! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0