Vilka dagar! =)
[DATUM: 2010-08-05 TID: 07:51:59]

Hej hej!
Har haft himla roliga men onyttiga dagar sista tiden!
I förrgår var vi först på banken. Allt såg jättebra ut och vi fick grönt ljus! Så nu hoppas jag att det händer grejer snart.. =) Spännande!! Efter det köpte vi med oss sallader hem till Tomas. Han hade vart barnvakt till kidsen, det hade gått fint! =)





Vid sex på kvällen ringde Larsson och frågade om vi inte ville komma över på fika, han hade fyllt år i helgen. Så vi packade ihop oss och åkte till Vrenninge. =)




Det bjöds på UNDERBAR jordgubbstårta och kakor!
MUMS!!


SVante hejjar på en av kalvarna! <3


Fingrarna i munnen var hiiimla kul! Hahaha..


Stella var lite mer reserverad men älskar de! Hon rä helt galen i korna!

Igår var jag och barnen till Sundbyberg och hälsade på hos Malin coh Daniel! =) Anna och Leo kom också och vi hade ett minikalas för Malin som fyller år näst avecka! Grattis hjärtat!! <3 Så vi hade med oss tårta, fikabröd och mat. Himla mysig dag!! =)


Glada brudar väntar på en mumsig chiliconcarne! <3


Anna och leo var också där!


Barnen väntar på fika!! =)


Anna gjorde en underbar marängtårta med chokladkräm, hallongrädde
och en massa hallon och jordgubbar! Jesus så gott!!

Efter all fika och mat så var vi till lekparken. Såååå fin lekpark med gummimattor runt hela så man inte gör lika illa sig om man ramlar, rutschkanor, studsmattor (typ), båtar, gungor och massor med roliga grejer! Underbart!! =) Hit kommer vi går fler gånger när vi är och hälsar på! =)
Jag har alltså ätit en massa supergod tårta två dagar på raken.. =( Inte bra.. Men, men.. Snart är jag igång igen! =) På måndag blir det benhårt! =)

Nej, nu ska jag väcka barnen och så ska jag lämna dem på dagis 3 timmar. Under tiden så ska jag hänga tvätt och plocka lite här hemma. I eftermiddag kommer vi nog träffa Kicki och Agnes. Det blir himla kul! =)

Ni får ha en bra dag!!
Kram kram.. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Karin! Vilka söta kort på kossorna och barnen. Ska ni köpa hus i Gärdsbo eller ska ni bygga? Ha det bra. Karolina

2010-08-05 @ 18:22:48
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0