Torrt!
[DATUM: 2010-08-28 TID: 07:30:56]

God-lördag-morgon!! =)
Jag är så stolt över Stella! Hennes blöja var alldeles torr för andra natten i rad! Hääärligt!! =) Hon går inte ens och kissar på en gång utan det kommer ca:30 min efter hon gått upp. Då kommer en rejäl morgonkiss! DUKTIG TJEJ!! =) Annars går dte superbra med potträningen. Visst, det blir nån olycka då och då, men det är typ varannan dag. Nu går hon på pottan hela tiden. Sååå skönt! =)


Mystjejen och jag har lördagsmys på soffan... <3

Igår lämnade jag av barnen hos pappa och åkte ner på stan. Skyndade igenom alla butiker och hittade en supersnygg vinter-"dun"-kappa för 499 kr. BILLIGT och den var kanonfin! Precis som jag har tänkt mig min vinterjacka! Härligt! Sen blev det 3 Ginalinnen och 1 jättefin topp som jag tror jag ska ha ikväll. För en gångsskull ska jag antagligen inte ha svart på mig. Blir mörk petrol och en gammelrosa topp. Kul kul!

Ska bli himla kul med lite fest ikväll! Moa skulle kanske följa med, det blir kanon! Jag ser verkligen fram emot att sminka mig, det blir massor med smink som vanligt när det är fest. Me like!!!! =D Det som känns kul är att det är ett gäng med tjejer som jag inte känner. Kul med lite nytt folk!! =)

Nej, nu måste jag snart styra upp lite frukost, är hungrig som en varg!
Kram och godmorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kommer ha sååååå jäkla kuul Karin !!

Tjohoooo, seees ikväll !!

KRAM

2010-08-28 @ 09:02:10
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Duktig tjej! Hade så kul ikväll!

2010-08-28 @ 12:07:32
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0