Thank you! =D
[DATUM: 2010-08-18 TID: 18:58:24]

Godkväll!
Fick två bonuscheckar på Coop igår. Idag fick jag en på Ica och 100 kr på H&M.
Mucho nice!!!! =D
Sen kom Johan hem och åt lite varma mackor innan han drog iväg och fixade lite med bilen. Av honom fick jag 500 kr att "köpa nåt fint för"! Gulle dig!!!! <3
Så imorgon blir det en supersnabbis till Hälla. Barnen har dagis i 3 timmar. Sista gången som de har dagis medans jag är mammaledig. Nästa vecka börjar allvaret! =S Iaf så har jag tre timmar på mig att ta mig fram och tillbaka till Västerås och hinna shoppa lite.. =P Men det ska nog gå! Jag är väldigt effektiv!

Är förresten väldigt nöjd med vad jag gjort under dagen. Ändrat min inkomst hos Handels och hos Barnomsorgen, tvättat 3 maskiner, gått igenom en sopsäck med barnkläder som jag fått, städat, lekt med barnen, valt ut kort till Svantes Jag-bok på dagis och så har jag sökt 2 jobb.. Men bara lite sådär halvt om halvt... Hehe, får väl se.. =P Blir nog inget, ska söka ordentligt senare. =)

Nej, nu ska ajg kolla till Stella som ska kissa på pottan..
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0